פיצוי בגין ביטול טיסה / עיכוב טיסה
ביטול או דחייה של טיסה עלול להיות מטרד משמעותי, במיוחד כאשר הוא מתרחש ללא הודעה מוקדמת או בזמן חופשה. ישנם חוקים, בארץ ובעולם, אשר מגנים על זכויות הנוסעים במצבים כאלה. במשרד עו"ד ניר ברכיה, אנו מתמחים במימוש זכויות הנוסעים מול חברות התעופה ומציעים ייעוץ משפטי על כל שלב בתהליך.
מהי הזכות לפיצוי?
במדינות רבות, כולל ישראל, קיימים חוקים המחייבים חברות תעופה לפצות נוסעים כאשר טיסות נדחות או מבוטלות. חוק שירותי תעופה, התשע"ב-2012, הוא החוק המרכזי שמסדיר את נושא זה בישראל. על פי חוק זה, נוסעים זכאים לפיצוי כספי, החזר על כרטיס הטיסה ואף הטבות נוספות בהתאם לנסיבות.
סכום הפיצוי
סכום הפיצוי משתנה בהתאם למרחק הטיסה ולנסיבות המקרה. לדוגמה, טיסות קצרות מ-2,000 ק"מ עשויות להקנות פיצוי נמוך יותר מטיסות ארוכות יותר. חברת התעופה מחויבת לעמוד באותם כללים, בין אם מדובר בטיסה פנימית או בינלאומית.
כיצד להגיש תביעה?
אם חברת התעופה סירבה לתת פיצוי, ניתן להגיש תביעה משפטית. משרד עו"ד ניר ברכיה מתמחה בטיפול בתביעות אלה ואנו מוודאים שתקבלו את מלוא הפיצוי המגיע לכם על פי חוק. הטיפול כולל איסוף המסמכים הנדרשים, ניהול המשא ומתן עם חברת התעופה, וליווי מלא עד להשגת התוצאה הרצויה.
למה לבחור בנו?
משרד עו"ד ניר ברכיה מתמחה בתביעות כנגד חברות תעופה ומציע ללקוחותינו שירות מקצועי ויעיל, תוך דגש על טיפול מהיר וידידותי. אנו מבינים את הקושי וההוצאות הנלוות למצבים בהם טיסה מבוטלת או נדחית, ונעשה כל שביכולתנו כדי להבטיח שתקבלו את הפיצוי הראוי.
אל תהססו לפנות אלינו לייעוץ ראשוני ללא עלות – אנו כאן בשבילכם לכל שאלה ולסייע בכל שלב בתהליך.